dijous, 24 d’abril de 2008

GUANYADORA DELS JOCS FLORALS -2008


Hola. Felicitem a la nostra companya Júlia Fernández que ha guanyat el premi de prosa del cicle mitjà dels Jocs Florals 2008. A continuació podeu llegir el seu escrit:

Els colors volien pintar la Terra

Hi havia una vegada un poble on hi vivien els colors. Un dia van decidir de pintar la Terra, perquè estava molt trista sense colors.

Van començar a pensar qui pintaria la Terra. El color groc va dir: "Jo podria pintar la Terra". Va proposar. El color rosa es va aixecar i va dir: "I si ens posem d'acord perquè cadascú pinti una cosa? ".

Aleshores, tots van estar d'acord i van començar a decidir qui pintaria cada cosa. El verd pintaria les fulles dels arbres i l'herba. El marró va dir, tot il·lusionat: "A mi m'agradaria pintar les muntanyes i els troncs dels arbres". El blau va dir: "jo pintaré l'aigua del mar i dels rius". El groc va dir: "Molt bé jo pintaré la sorra de la platja i dels deserts". El negre va dir: " Jo pintaré la foscor de la nit".

I parlant, parlant
van pintar la Terra de
molts colors.

1 comentari:

Rocio ha dit...

julia felicicdades por ganar el premio.Bueno de eso ya mucho pero mejor tarde que nunca! JAJAJAJAJAJAJA.